torsdag den 23. januar 2014

Nellie dellies - chokoladebar

Bare for at prøve det af , og for ikke at købe en plade marabou Oreo der bare SKREG på mig, købte jeg en nellie dellies chokoladebar på 35 gram.

Her er min bedømmelse:

- konsistensen er altså lidt underlig, ikke dårlig men lidt mærkelig. Eller.. Anderledes.

- det er en bar der giver dig 164 kcal

- det gode er at man faktisk føler sig tilfredsstillet efter 1 stykke.. Altså 41 kcal.. Der er 4..

- det er sukkerfri chokolade sædet af stevia.

- konklusion: tror hellere jeg vil synde med en halv sneakers en Sjælden gang imellem..





1 kommentar:

  1. Jeg har selv tænkt på at prøve dem, men synes ærlig talt ikke de ser så lækre ud! Mest også fordi de netop giver så mange kalorier og så vil jeg hellere have en rawbar med noget naturlig næring eller et stykke rigtigt chokolade hvis det endelig skal være ;)

    SvarSlet