tirsdag den 14. januar 2014

Hjemme wellness

Idag efter en god eftermiddag med mand og børn - en rigtig hyggelig indkøbstur i Superbest hvor der blev købt ind til aftensmad resten af ugen, en god omgang træning og et afsnit af serien Heros med min mand ❤️ trængte jeg til
ET VARMT BAD!

Jeg fik renset kroppen med badesalt, renset ansigt med mit nye yndlings produkt fra Clarins






Efter badet fik håret lidt olie fra bodyshop (den er til krop, ansigt og hår - er der noget bedre end 3i1?!






Kroppen fik Elisabeth Arden i dag - som regel bruger jeg bare Matas Striber - helt fin og lækker creme..
Og Clarins natcreme i ansigtet.

Sluttede af med lidt vaseline på læberne så nu er jeg klart til at flade helt ud efter en lang dag!







Me all naturel



Ingen kommentarer:

Send en kommentar