søndag den 10. november 2013

Vi prøver igen

Om 20 dage skal vi holde julefrokost og jeg ska ha en super fin, men tæt kjole på- så de der overflødige 3-4 kilo som primært sidder på mine lår og mave skal væk!

Såååå vi prøver igen. Ingen kur - kure er til for IKKE at blive overholdt!!! bare 4-5 små måltider hele dagen primært i form af grøntsager, skyr osv.. Ikke så meget frugt og så kød - men er ikke den store kødspiser.

Træning :
Starter idag med 40 minutters effektiv træning af lår arme og mave.
I morgen: 20 minutters løbetur
Tirsdag: 40 minutters effektiv træning af lår/baller og arme
Torsdag: 15 minutters løbetur og mavetræning
Lørdag: 40 minutters effektiv helkropstræning
Jeg vil gerne tilbage til denne krop jeg havde inden sommeren
Forbandede lorte sommer-vi-griller-spiser-is-mere-is-mere grill.. Og så ELSKER jeg jo bare al usund mad!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar