lørdag den 2. november 2013

November Challenge 2. Nov

10 ting du ikke vidste om mig

1. Jeg tissede næsten ALTID i bukserne da jeg var yngre når jeg grinte eller blev forskrækket

2. Mine prutter lugter GRUMT!

3. Jeg stjal en gang en eller anden dims da jeg var på strøget med min far (har ikke været så gammel) min far opdagede det og trak mig fint tilbage til butikken så jeg kunne aflevere den til
Damen i butikken- pinligt!

4. Var misundelig på sarah i folkeskolen (du var så populær)

5. Jeg var en ret ond storesøster - sorry søs

6. Skulle faktisk ha været storesøster en gang til men mor tabte barnet i 4 måned

7. HADER broccoli

8. Har været forelsket i KRUMME haha

9. Er bange for højder og vand

10. Ødelagde en gang min farmors bog og turde ik sige det - så smed den bag en kommode haha ..


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar