søndag den 24. november 2013

Fantastisk lørdag med en masse mad!


Igår var vi til fødselsdag hos min fætter. Først fik vi Varm kakao med flødeskum og verdens nok mest LÆKRESTE islagkage.

Hvid chokolade is
Pistacie is
Vaniljeis
Kirsebær snask og marcipan.. Den var LÆKKER!!!!






Er par timer efter stod den på et KÆMPE mexikansk bord med 2 slags tortilla, taco skaller, en masse grønt, 3 slags salsa, 2 slags mole, kylling, oksekød og den LÆKESTE omgang nachos med jalapenos og cheddar ost.
Mexikansk er min største svagheds når det kommer til mad. - LOVE IT!







Spiste ALT for meget...! Men hold nu op I LOVE IT!!!

Ny uge :



Fra i morgen tager jeg 5 dage med 8-timers kuren. Den går ud på at jeg spiser sund mad og faster resten af dagen.

Fx spiser morgenmad kl 9 frokost kl 12 og så et sundt aftenmåltid inden kl 17. Og så skal det fastes!!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil super gerne høre om dine erfaringer med fasting, det har undret mig længe hvorfor så mange bekender sig til "kuren" og er så glade for den - jeg er nemlig altid sulten ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. skal nok opdatere hver eneste dag hahahaha :-)

      Slet