mandag den 11. november 2013

Mandagens mad

I et forsøg på at holde mig sund har jeg idag spist dejlig sund nærende mad. Én enkelt gang her til aften var jeg lige ude i skabet og hente posen med muffins som jeg bagte med Manja i går meeen jeg lagde den fint tilbage :-)

I morges spiste jeg en portion skyr med hindbær..
Senere drak jeg en kop te og spiste lidt nødder og druer





Til frokost - lidt al a det samme som igår





Til aftensmad : hjemmelavet kylling i karry med salat - ingen ris eller noget og det smagte fantastisk!!!


















Motion:

Dagens motion blev desværre kun min cykeltur til og fra arbejde.. 6 km hver hver MEN med niholacyklen i 6. Gear.
Jeg havde desværre min opgave der skal afleveres på skolen, så den og samvær med ungerne inden de skulle sove kom i første række plus her til aften hvor opmærksomheden er rettet min mand! ❤️

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar