fredag den 15. november 2013

Forældremøde, powerwalk og weekend

Igår stod den i "forældremødets tegn" på fritidshjemmet. Tiden der var sat af var fra 19-21 og min søde søster kom kl 17:45 så skat og jeg lige kunne have mand og kone tid inden et kedeligt møde.

Vi tog ned på Safir Kebab og spiste - kenney fik en shawamaret og jeg spiste en pita med falaffel og den kan virkelig anbefales! Rigtig lækkert hjemmebagt brød og ikke den klassiske papagtige udgave. jeg havde, uden at vide det, bestilt en menu - så foran mig blev der ,udover mit pitabrød, sat en skål POMFRITTER.. FRIST mig lige, ja jeg siger det bare! jeg spiste et par stykker og så skubbede jeg dem væk fra mig. Så stolt!

Nå, så gik vi over til fritidshjemmet - den første time var dedikeret til bestyrelsesvalg og kunstudstilling - vi kiggede derfor på hinanden og var ret enige: Dét gad vi ikke!!! Så vi drejede rundt og gik igen haha.. Hen på Mikkellers (ikke et sted jeg sådan blev synderlig imponeret over må jeg indrømmeog fik en øl.. Der sad vi og snakkede og koblede af og gik så tilbage til Fritidshjemmet og var med til mødet på manjas stue. Haha og ingen havde bemærket at vi ikke havde været der.. skide god taktik!

Der er 37 børn på stuerne "1. th" og til mødet i går blev 7 børn repræsenteret....  Det synes jeg var helt pinligt! Det var et hyggeligt lille mødet MEN alligevel.. der er møde 1 eller 2 gange om året..  Ej altså, forældrene må selvfølgelig selv om det MEN jeg blev stadig lidt pinligt berørt på forældrenes vegne.
Jeg forstår godt at man ikke gider, det er slet slet ikke det - vi synes bestemt heller ikke det er det fedeste at deltage i (og jeg gabte meget åbenlyst op til flere gange og skatter lignede en der kunne sidde op og sove hahah vi har været et yndligt par!).. og vi gik jo også  men prioriterede at komme forbi til den vigtige del. Vi fik fortalt om hvor artige vores unger er, at de er godt opdraget osv. og så blev der bare talt om hverdagen, julegave tiden osv osv.. :-)

Igår powerwalkede jeg igen hjem fra arbejde og ELSKER det virkelig. 6 km på 40 minutter .. og jeg gør det samme i dag. Det er en god måde for mig at få dyrket lidt motion på. i dag skal der også trænes arme og mave.

Skat handlede i går ind til at lave PULLED PORK - det er jo den absolutte farvorit ret hjemme hos os pt. Svigermor kommer og hygge med os og ungerne og så laver vi pulled pork burgere.. så jeg skal lave dej i aften så det kan blive nogle gode hjemmebagte boller..

Hov og så skal min skat roses - han købte min julegave i går! hahah han plejer at gøre det dagen før juleaften :-)

Ha' en dejlig weekend allesammen :-)

2 kommentarer:

  1. Sejt med powerwalk, det er også super effektivt! :D

    Og Safir kebab er faktisk rigtig godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja super effektivt! Det er en dejlig, befriende og skøn form for træning.

      Slet