onsdag den 13. november 2013

Kommunalvalg 2013

POLITIK  interessere mig ikke og en prutfis! De lyver i deres kampagner og de lyver videre når de er blevet valgt ind!!

Jeg har lige taget valgtesten på DR's hjemmeside og den mener jeg burde stemme på Socialdemokratiet.


Egentlig har jeg OVERHOVEDET ikke fulgt med i valgkampagnen og jeg har bare takket ja hver gang en stak mig en lille pjece op i hovedet - de er kort blevet skimmet og jeg har hver gang tænkt "Nåå ja, det lyder da meget godt" og så har jeg smidt den ud eller hva' jeg har.. måske ligger de egentlig i bunden af min store sorte taske med alt det andet der ryger nederst i tasken...

Jeg tror egentlig bare at jeg stemmer BLANKT! nemmeste beslutning når man ingen politiske holdninger har og man synes de alle sammen ikke lukker andet en L O R T ud af deres nok så finpolerede ansigter..

Næææ du, man skal sgu bare lytte til sig selv.. så kan de bare fyre deres "jeg lover gratis sund mad til alle børn i folkeskolen" "jeg lover billige boliger til andet" og bla bla bla... det jo nok meget nemt for dem at sige men man ved jo godt at kun 10% af alt der bliver lovet bliver overholdt.


  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar