fredag den 22. november 2013

Fredags pizza

En lidt kedelig grå fredag endte det jo med at blive i dag...
Jeg tog tidlig hjem fra arbejde, ville egentlig powerwalke hjem.. Men jeg var træt og hov "var det bussen der kom der det 2. Stoppested på min vej" jep jep!
Nå, hjem og smide en maskine tøj over, fjerne morgenens opvask og så liiige ind og sidde i sofaen.
Kl 14:15 vågnede jeg helt forvirret, "hov, har jeg sovet?!?".., blev liiiige liggende 40 minutter inden jeg tog mig sammen, snuppede tøjet og fik det ned i tørretumbleren inden ungerne blev hentet.

Havde egentlig tænkt at jeg ik rigtig gad lave den pizza jeg havde tænkt mig men bare spise rester og pebernødder, men så ringede skat og spurgte om det var OK at Nikolaj kom op og spiste og nu havde han jo lovet pizza hahaha..

Så pizza blev der lavet.. Deep-pan agtig med tykkere dej, 2 slags ost, grøn peber, tomatsovs, hvidløg, skinke og lidt peporoni...















Ingen kommentarer:

Send en kommentar