tirsdag den 12. november 2013

MMmm MUMS al a MUMS MUMS


Idag har igen været en god dag på
Mad fronten..

I morges spist jeg frugt og lidt nødder
Frokost: grønt, 1 skive rugbrød med roastbeef og et stk kylling med karrydressing










Om lidt, når manden kommer hjem
Fra en omgang kurbad, skal vi have sushi fra Onsushi Det er super lækker sushi - bestilte til kenney og mig (ungerne fik ris med soya og grønt) 22 stk sushi og små vegetariske forårsruller for 189 kr. Gratis udbringning plus de havde lagt en bøtte edammebønner med udover selvfølgelig al dyppelsen..
Har selv hakker lidt salat til



























Derudover så har jeg (kl er 18:10 og var hjemme kl 16) fået lavet madpakker:
Venstre: manjas frugtpose og madpakke: grove pastaskruer, 2 madder og grønt
Den blå: skat's mad- ris vendt på panden med kalkun, ærter, spidskål, løg tomat og soya + en rugbrødsmad
Min: en rugbrødsmad med corizo og grønt til









Elissa har været i bad, lagt en masse vasketøj på plads og lagt mine skoleting klar til imorgen









Min opgave det skal afleveres i morgen - får karakter for den. Er meget stolt over opgaven faktisk ..











Ingen kommentarer:

Send en kommentar