tirsdag den 19. november 2013

Nem hurtig tirsdags mad og resten af ugen

Er inde i en periode hvor jeg ikke rigtig har lyst til at lave mad ..idag kom jeg ikke rigtig uden om det da skat skulle til boksning og eg havde 2 sultne unger SÅ det blev til dette :

KYLLING MED NUDLER

Jaaa lyder lidt kedeligt men det smagte faktisk rigtig godt!!

4 kyllinge fileter
Tabasco
Soya
Peberfrugt
Gulerødder
Tomater
Nudler
Peber

(Eller hva man ny har af grønt i køleskabet)




Har også lavet madplan for denne og næste uge hvor jeg har besluttet at lave mad til 2 dage af gangen for at spare tid :

I morgen laver jeg spagetti med kødsovs og frisk parmesan til 2 dage.

Fredag laver vi en bradepande pizza.
Lørdag skal vi til fødselsdag hvor vi skal spise aftensmad

Søndag laver jeg tomatsuppe med hjemmebagt flute

Mandag og tirsdag : en fedtfattig paprikagryde med svinemørbrad og kartoffelmos til og lidt forskellig grønt

Onsdag + torsdag: musaka med en grøn salat til
Fredag: grov pita med stegt svine kød , hjemmelavet chili og salat

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar