tirsdag den 12. november 2013

Kan man løbe i høje hæle?

Nik! Og derfor røg min ellers planlagte løbetur på 6 km på vej hjem fra arbejde også i vasken idag..

1. Det regnede
2. Det regnede
3. Det reg... Ej skal nok lade være..
4. Glemte at pakke løbetøj
5. Det regnede..

MEN..
Jeg powerwalkede istedet hele vejen hjem og lod hele 2 busser passere mig! STOLT!
Jeg trodsede det latterligt nederen regnvejr, udstyrede mig med min lækre sorte og store FINANSTILSYNET paraply og traskede ellers derud af i go fart. Små 40 minutter tog det mig at komme hjem - 6 km på 40 minutter er super Nice tid!

Så det var min motion idag og hvilken herlighed - koldt men herligt.
Og det bedste af alt- det kan mærkes i lårene- en smule i dag og endnu mere i morgen.










Pæææænt kolde hænder!


Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar