lørdag den 14. december 2013

Svingende vægt

Jeg er jo en bette skid i højden og derfor skal det bare heller ikke meget til at jeg ser oppustet ud, at mine lår suger fedtet til sig eller maven buler...

Så fra i morgen må jeg altså prøve at se om der kan komme andre boller på suppen. Ja ja det er sagt før.. Meeen.

Skat snakker om at han snart går i trænings lejer og der har jeg tænkt mig at følge med!! Så må jeg sgu Bide det i mig.

Mit problem er at jeg elsker alt der ikke er godt for én. Brød, kartofler, slik, mere brød hahah og retter der er lækre. Og selvom jeg faktisk elsker at spise salat og kød til fx frokost så elsker jeg bare endnu mere at spise tacoskaller med
Oksekød ost og det hele frem for det.

Nå, MEN det er jo jul og jeg gider ikke - jeg gentager - ABSOLUT IKKE- undlade at spise julehygge og julemad men selvfølgelig begrænse det. Og hvis jeg en dag vil have nachos så spiser jeg det!

Ej men stod lige og kiggede mig i spejlet og kan godt se det ikke der heeeelt godt ud og det føles heller ikke godt (siger jeg med et stykke marabou i munden - ja ja i know).

Så må ind i kampen! Spiser ikke noget vildt anderledes men skære en stor del af af no-go tingene fra!!!

Der skal strammes lår, mave og arme op... Skal lige ha min sommerkrop tilbage den var blevet så fin!



Nu må vi se.. Lige nu vender jeg tilbage til min marabou (som
Først feder om 14 dage) og i morgen skal der danses og trænes :-)

Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Kender det ALT for godt. Jeg syntes dog altid at du ser fin ud og syntes ikke du har nogen grund til at skulle ændre på din krop :') Men det nytter selvfølgelig ikke hvis du selv syntes det, men syntes lige du skulle vide det <3

    SvarSlet
  2. Vi svinger alle i vægt og jeg tror særligt os kvinder har det med at være lidt ekstra lækkersultne her når det er koldt og mørkt. Det er som om chokoladen bare skriger på én efter kl 20 og man har bare lyst til at gå i hi! Jeg har valgt at spise det jeg har lyst når jeg har lyst, men netop skære lidt i mængderne og forsøge at passe hovedmåltiderne og træningen. På den måde tror jeg ikke at et par stykker chokolader skader :)

    Men når man har et mål skal man selvfølgelig være lidt mere struktureret og det er mega sejt du følger med manden om bootcamp pr 1 januar! Måske skulle vi lave en opgangschallenge med målet om en markeret mave til sommer? :D

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. SKIDE sjov idé! Få lige Nico med på den hahaha det kunne være ret sjovt og lidt mere motiverende! åd lige 5 æbleskiver til jule tam ta m MUUUMS! HAHAHA så det bliver først efter jul jeg gider gå op i det for kan slet ikke styre det her i juledagene.. så lad os sætte et mål der hedder 1. juni så har man 6 måneder..

      Slet
    2. Fuck det, det er også kun jul en gang om året og jeg har også guflet rigeligt chokolade den seneste tid :D

      Vildt go idé, vi siger 6 måneder til sixpack ;)

      Slet