fredag den 6. december 2013

FT Julefrokost 2013

Jeg vågnede jo desværre op rigtig syg - kvalme, hovedpine og god forkølelse, så jeg vidste godt det ville blive en kort aften for mit vedkommende. Men det har været super hyggeligt! Vi fik nomineret i forskellige kategorier til vores Oscar fest, fik dejlig mad og hørte god hyggelig Oscar musik







Vi var 227 deltagere





Forret, laksemousse og rejer





Første kategori er igang





Lækker mad!! Rødt kød, svin, kold bearnaise, sauce, små dutter: and, pulled pork, kyllinge halløj, og en masse forskellige salater.





Mig og Emine - min søde FT kollega





Mette, Rikke, moi og emy





Ligger i sofaen og ser højst sandsynligt snart dyner - har det virkelig dårligt! Ungerne er hos Lin skønne søster og Kenney sidder med nogle nordmænd i Nyhavn haha .. Og nok resten af hans julefrokost crew . God fredag alle





Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar