onsdag den 25. december 2013

Jul 2013

Dagen igår startede for mit vedkommende med en løbetur på små 35 minutter efter ænderne var røget i ovnen på 130 grader i 4 timer



Til fonden





Da jeg kom hjem havde min søde mand lavet Morgenbord






Og vi åbnede gaver fra hinanden og ungerne åbnede den sidste fra os - de 2 første blev åbnet mandag aften






Vi fik lavet en masse dejlig mad (billeder ligger på kameraet - så de følget senere sammen med opskrifter og tips).
Fik lavet en dejlig økologisk risalamande



Ænderne da de kom ud






Ja tak - tror i der blev god sovs ud af det - det tror jeg vidst nok!


Efter maden hyggede vi inden vi kl 21 gik om træet..

Vi fik dejlige gaver allesammen- blandt andet:

Manja:
Skrivebord
Flotte kjoler
En masse ting til kreativ leg
LEGO friends
askepot Disney dvd
Zwilling bestik

Elissa:
En masse LEGO
Kjoler
Undertøj
Badekåbe
Tavle
Zwilling bestik
Peter pan Disney dvd

Kenney:
Gavekort til sportsmaster
Tommy Hilfiger skjorte
Pelle Pelle skjorte (fra mig)
Tshirt og trøje (fra mig)
Shower ting
Dvd med Anden
Creme

Mig:
Blomsterberg muffinsform
Tube halstørklæde
Viskestykker fra Södahl
Gavekort til hm og vero moda
Halskæde
Taske
Undertøj
Le creuset kartoffel krukke
Dyrberg Kern øreringe
Channel mascara
Makeup fra Nilens Jord
Tallerkner m.m




Skål fra Manja


Fra manden



Fra elissa






Fælles:
Gavekort på 500 til restaurant puk
Gavekort til luksus brunch

Håber alle havde en dejlig dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar