tirsdag den 10. december 2013

Eksamensklar parat start

Puuuha, 2 dage tilbage. Kan mærke hvordan sommerfuglene med de gigantiske vinger er begyndt at folde sig ud i min mave!

Men, der er intet andet at gøre end at tænke at det nok skal gå og at jeg ikke kan gøre det bedre end jeg gør!
Jeg har skrevet noter noter og flere noter og læst læst og læst!

Jeg møder op 1 time før start så jeg kan få en god plads og gøre min computer klar - starte den op osv.
Har gjort mit word dokument klar med de krav der er til sidehoved m.m så jeg bare kan fokusere på opgaven der bliver givet.

Nu må vi se hvordan det går - er i fuld sving lige nu



- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Du er SÅ sej at du gør det! :D Og den eksamen skal du nok klare til UG er jeg sikker på :)

    SvarSlet