fredag den 20. december 2013

Bikiniklar 2014

Nu afsluttes et år lige om lidt og erstattes af et nyt.

Det har for mig været et svingende år på træningsfronten for har haft gode perioder hvor jeg trænede og spiste rigtig sundt men har også haft "happy-days" og perioder hvor jeg bare ikke har haft lyst til sundhed overhovedet.,
jeg har også, ikke at det skal være en undskyldning, været presset op i form af fuldtidsarbjde, skole, familien osv.. Det har været udmattende det sidste halve år synes jeg!

2014 bliver året for mig hvor jeg skal finde MOTIVATION til at ændre livsstil. En livsstil der skal bestå af 80 procent sundhed og 20 procents plads til hyggestunder MED MÅDE!

Jeg sparker min nye livsstil igang 1. Januar med en god løbetur.
Jeg har lagt træningsplan for de 3 første uger som kommer til at bestå af 4 dages træning ud af 7. Nogle dage er det en let hurtig træning i form af fx 20-25 minutters løbetur og andre dage bliver det en times workout som jeg løbende vil ligge op på bloggen med billeder og forklaring og det vil komme ord som burpees, military Press og Angel Arms. Der vil også komme opskrifter m.m

Mit mål er:
-Tab af 3-5 kilo
-Strammere og slankere lår og baller
-Markerede og slankere arme
-Markeret og slank mave.

Jeg tager start billeder 1. Januar og vil ligge "forskelsbilleder" op hver 2.-3. Uge.

Så krydser vi fingre for at 2013 har været med til at gro mig en rygrad og jeg 1. Juni står bikiniklar.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar