fredag den 13. december 2013

Eksamen vel overstået

Var jo til eksamen igår og min mavefornemmelse siger at det er gået godt.. Det var en rigtig god opgave vi fik udleveret og jeg fandt 19 Problemstillinger så helt galt et det ikke gået!
Nu det overstået og så går det løs igen 20. Januar og 12 mandage frem med mobiler projekt og metode.



Igår efter eksamen var jeg lige forbi søde Helene til en kop
Te inden kenney og jeg hentede børn. Så lavede vi pizza og så julekalender og så nat nat hahaha var såååå træt!
Idag skal vi over og se mindste prinsessen gå lucia og til
Julehygge i børnehaven bagefter.

I morgen skal skat arbejde fra tidlig morgen til ca 12-13 stykker mens jeg tager til Amager t aflevere børn. Farmor har spurgt om de ikke må
Komme på Besøg.
Så skat og jeg skal bare leje film bestille mad og slappe af :-) han ska nemlig også arbejde søndag :-(

Næste uge står på sidste spurt på arbejdet nøj der er mange ting der skal ud af vagten inden 10 dages juleferie.

God fredag alle

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar