onsdag den 4. december 2013

Eksamensparat?

Idag havde jeg sidste undervisningsdag på Metropol i modulet "sagsbehandling".. I morges tænkte jeg "skulle
Man skippe denne dag og tage en fridag?" For var helt ør i hovedet og snottet / Men hvor er jeg glad for at jeg mødte op, for fik virkelig meget ud af det!

For det første fortalte Lene, vores lærer, at hun i går havde set den eksamensopgave vi får på torsdag næste uge og hun siger den er god- forstået på den måde, at den er god i forhold til længden op mod de 4 timer vi har til at løse den.

For det andet lavede hun gennemgang af pensum som
Var virkelig givende og så havde vi "spørgetime" og så lavede vi en opgave som var det en eksamen hvor vi individuelt sad en time med en opgave og skulle finde problemstillinger og lige knytte et par kommentarer med så vi i plenum kunne gennemgå
Det.. Jeg havde fundet 7 problemstillinger og der var 9. Så der var skide godt! I sær taget i betragtning at jeg til sidste afleveringsopgave havde fundet 4-5 problemstillinger men der var 14!! Så havde dét været en eksamen havde jeg fået 2/4 (jeg fik 2 med pil op og hun sagde det var 4) Shiiit det gjorde mig nervøs! Men havde en-til-en snak med læreren sidst og alt jeg havde lavet var rigtigt og rigtig godt beskrevet og argumenteret, meeen når man mangler 10 problemstillinger er det ikke skide godt!

Men føler mig klar og rustet til 4 timers skriftlig eksamen næste torsdag 10-14.. På onsdag har jeg fri og skal bare gøre en masse klar. Blandt andet gør jeg mit dokument klar med sidehoved/fod, dato osv osv så skal jeg ikke bruge til på dét.

Spændende - jeps! Og der kommer selvfølgelig update både på dagen og nogle uger efter med karakter.




Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar