fredag den 27. december 2013

Året lakker mod enden

Sikken året er fløjet afsted! Det har været et godt år!

Jeg har gennemført de 2 første moduler af min uddannelse.

Skat kom igang med kørekortet.

Manja er startet i skole og Elissa i børnehave.

Vi var i Tyrkiet i sommers på en rigtig dejlig sommerferie.

Vi har lavet en del om i hjemmet hvilket har været skønt!

Og meget mere!

Årets sidste weekend står på afslapning! Manja skal hjem til veninden Vilma i morgen og søndag skal der lige vaskes tøj m.m

Tirsdag står nytårsaften for døren og der kommer Claus, Gitte og Carmen til middag vi laver i fællesskab hvilket er super fedt!

Min skønne søster sørger for at starten på det nye år bare starter så dejligt!
Hun har tilbudt at have ungerne sovende fra fredag-søndag i årets første weekend! Hun synes det er synd at skat og jeg slet ikke har haft ferie sammen i julen og at vi har stået med juleaften og det hele - KAN MAN ØNSKE SIG EN BEDRE SØSTER?!! Niks!

Så der skal vi helt sikkert ud og nyde den brunch vi fik af Kenneys søde søster, en tur i biffen og på restaurant puk med gavekortet fra min farmand. Glææææder mig allerede til en weekend alene med min mand!

Derudover har moster Nana inviteret Manja på pyjamasfest d25. Januar - eller, først skal de i et nyt legeland der åbner i Ishøj med nanas veninde Pia og hendes lillebror og så skal de allesammen sove hos Nana og hygge med film og slik.

Januar står derudover på opstart af mit 3. Modul som er projekt og metode. Og ikke at glemme, min fars 60 års fødselsdag! Ih det blir godt at fejre ham!

Af os får han en lækker badekåbe fra magasin og gavekort til 2-3 besøg af en vinduespudser.

Derudover står det nye år på en spændende ting for min skatters vedkommende men det vil jeg ikke fortælle om nu.

Skal også id og spise sushi med både Goeste og skat i januar.

Februar:
Så skal både Camilla, min faster og Pernille fejres i februar.
Hurraaaaa :-)

Så allerede nu er der en del der skal Laves i årets første måneder.

Tak for i år allesammen vi ses i det nye.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar