torsdag den 28. oktober 2010

Tager det virkelig 3 dage at få...

HUNDELORT af barnevognshjulet... Nu måtte jeg gå ned i dag med svamp og sæbe og vaske det af - havde ellers regnet med at det ville gå af af sig selv når jeg vadede gennem diverse store vandpytter, men næææ nej... Ja det var i mandags - først kører jeg hen over denne her mega store og ulækre hundelort og da Manja så var blevet afleveret og jeg går ud til barnevognen siger det KLASK og hvad skuer mit øje? EN KÆMPE FUGLE LORT PÅ MIT JAKKEÆRME!! Klamt!!!!!
Mega skod start på en mandag morgen...

Nå.. men derudover har ugen været stille og rolig - gjort lidt rent, handlet lidt ind til dåben - som jo er "lige om lidt" .. Heldigvis bliver vi ikke lige så mange som var planen - der var inviteret 52 vi bliver 38 der var en del der skulle noget andet... På mandag handler jeg så de sidste ting og begynder at lave lidt af maden som kan fryses...

Var til lægen med Elissa idag, hendes 5 ugers undersøgelse.. Det hele var super godt reflekserne var gode, ryggen og hofterne var helt fine og hendes vægt er på 4.7 kilo og hendes længde er 61 cm. Da Anne, lægen, tastede tallene ind røg hun helt uden for kurven hihi - men hun sagde det var en super flot vægt og at hun var meget lang, 10 cm. på 5 uger er meget.
Manja vejede til forskel fra Elissa 4.200 og var 57 cm lang...
- Indskudt sætning: Der kom lige BURHAN G FT. NIK & JAY - Tættere på himlen. SUPER go' sang og ja videoen taler jo HELT for sig selv!!! Siger ikke mere hihi.
.. Nej, så det gik altså rigtig godt hos lægen.
Da jeg var på vej til lægen som ligger ende ved siden af Kvickly på runddelen - så stod der en stor lift med 2 håndværkere der var igang med et eller andet - så siger den ene "Se lige hende der hun er fandme fræk" Havde ikke et sekund overvejet at det var mig han talte om og jeg stod der og kæmpede med at komme hen til døren - deres lift stod nemlig lige op af døren - Nå, men han blev ved med at sige det til sin kollega og ham kollegaen sagde så til mig "Du kan ikke komme forbi her" Nej det ved jeg godt men jeg skal hen til døren" .. Så begyndte ham den ene så og sige hold op du er smuk osv.. og der blev jeg jo så klar over at det var til mig og blev helt fortumlet.. KÆMPEDE med at få den skide barnevogn ind ad døren og blev helt rød i hovedet. Så spurgte han om jeg havde mand og jeg viste min ring .. Men det stoppede ham ikke og han synes virkelig jeg så sød ud.. jeg smilte sagde tak og kom så endelig ind så jeg kunne komme væk haha...

Ellers har jeg forsøgt at slappe af - har selvfølgelig gjort rent herhjemme og sådan, men ellers har jeg forsøgt at slappe af.. imorgen skal Peter hjælpe Kenney med at flytte Jeanettes ting op i hendes nye lejlighed og Sarah og jeg laver så mad klar til drengene kommer hjem.. Og i morgen formiddag skal jeg hjem og hygge hos Louise nogle timer... Det bliver hyggeligt!!

God weekend allesammen :-)



1 kommentar: