tirsdag den 12. oktober 2010

Igår havde Nina fødselsdag - hurra hurra huraaa..

Ja hun havde så så :-) Og vi fejrede det ned en tur ud og spise og i biografen og se Drengerøve (som altså sagtens kan vente med at blive set ti den kommer på DVD )men den var nu sjov nok.. Nå, men jeg fik en super smuk buket blomster af Kenney da han kom fra arbejde, min gave lader vente på sig da han gerne vil finde den PERFEKTE gave :-) og dét venter jeg gerne på.. han har åbenbart 2 ting han vil give men skal finde ud af hvad der er bedst :)

Vi fejrede både min og Kenneys fødselsdag i søndags for familien og sarah og peter.. fik super gode gaver.. kenney fik jo samlet fra familien flybilletter og hotel i Barcalona så han kan komme ned og se fodbold.. og så fik han 2 par bokseshorts fra Björn Borg, noget creme, noget chokolade, 1000 kr og tror den bedste gave udover turen til Barca var fra Sarah og Peter: SUTSKO fra Björn Borg!! Svært at forklare men den mand sværger til gode sutsko!!- Man skal kende ham godt for at vide det - totalt sort haha.
jeg fik også en masse skønne gaver:

10 lysholdere til juletræ fra Rosendahl, gavekort til HM på 500kr, 500 til Pieces, 500 kr i kontanter, 4 par leggings "cowboy", 1 par brune bomulds leggings, 3 bluser, 3 par trusser fra HM, 2 par fra Björn Borg- som jeg ender med at jeg må købe nogle flere af de er super lækre!, Et SUPER lækkert halstørklæde med matchende luffer, en mascara fra Dior, et armbånd, en cardigan så det var en super dejlig høst!!
Det var en super hyggelig dag med mad hygge og grin! Det skal dog lige siges at jeg ikke havde sovet mere end 2 timer .. så var MØG træt!! Lillemusen er forkølet og det gad hun bestemt ikke være så hun var vågen hele natten :( Nå men vi klarede dagen som var super skøn!

Må også lige bruge indlægget her til at rose min datter- eller den ene af dem :-) Manja. Hun er virkelig en rigtig god storesøster - kysser og synger hele tiden for Elissa hvis hun er ked af det.. og hun er super god til at lege og hygge sig og ikke være jaloux!

Vil lige smide et par billeder ind:



I skal også lige hører den sang vores smukke Manja går og synger - den er så sød og sjov:

Her er højre, her er venstre, her er maven stor og rund
øverst oppe sidder hovedet - øre øjne næse mund.
Og med bagpå sidder ryggen - og hvor ryggen den er slut - sidder jo min lille numse der kan slå en ORDENTLIG PRUT!
Det er SÅÅÅ sjovt når hun gør det!

Nå, igår slappede jeg af oven på weekenden - skulle have været sammen med Louise men det rykkede vi til imorgen, onsdag. Jeg var lige et hurtigt smut i Frederiksberg Centret for at bytte nogle bukser til en anden størrelse og farve. og Så også nogle ting Manja havde fået - så byttede hendes ting til en ny fin Hello Kitty jakke i sort med guld Print - YO YO.. og nogle sko og vanter.. Købte så til mig selv et par sorte leggings og 2 bluser.. da mig og Kenney var inde på strøget senere på dagen var jeg lige i Pieces og bruge lidt af mit gavekort - købte 2 fine bluser.

Idag har Milla været her - hun kom kl. 9.30 .. så spiste vi lidt frugt og drak te og snakkede - og så lavede jeg lidt let frokost: rugbrød med stegt torskeroun, makrel, tomater, agurk, gulerødder. det var mumse mumse. Sku ha' været forbi jobbet men tager derud næste torsdag istedet - fik forresten en kæmpe stor og flot buket blomster fra dem idag :-) TAKKKK.
Imorgen kommer Louise så kl. 11 - laver lidt frugt og små bruchettaer (selvom de nu er bandlyst i min kostplan- men hva faen :) )

Her er ugens madplan:

Igår: var vi ude og spise
Idag: hel kylling fyldt op med citron, persille, chili og hvidløg dertil broccoli, gulerødder, bønner og peberfrugt
Onsdag: Ovnstegt svinemørbrad fyldt med spinat - dertil tomatsalat
Torsdag: Kyllingedunser med revet rødbede i - dertil en masse grønt
Fredag: hjemmelavet falaffel med en ordentlig røbfuld salat og hjemmelavet fuldkorns pitabrød
Lørdag: skal vi ud og have lækker mad hos Lone og Lars - skal så lave mad tl Sarah og Peter som skal passe vores prinsesser - Tror Kenney laver dem en lækker lasagne og en god salat til
Søndag: Tja.. don't know.

Og på mandag skal jeg så starte med at TRÆNE! Glæder mig :) den kommer til at hedde træning mandag, onsdag og fredag næste uge :)

go uge allesammen

Kram herfra

7 kommentarer:

  1. Ææææææslekr når du lægger billeder ind af pigerne - og også din madplan. Hvor får i mange lækre ting - vi vil gerne inviteres en dag :)

    SvarSlet
  2. Ser frem til lørdag - Kenneys lækre mad og selskab af mine to fantastiske lånebørn :)

    SvarSlet
  3. Vi ses jo onsdag skønne Pernille :) der laver jeg noget dejlig mad- hjemmelavet tortillas med fedtfattigt oksekød med en masse krydderier i og så en ordentlig røvfuld salat!

    Manja glæder sig også rigtig meget til i kommer og passer dem mus :) Og er sikker på at Kenney ligger en masse kærlighed i maden hihi :-)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. sweet both of them is already in bed, the little one can watch and learn for a few weeks then join in but for now I am going to get the oldest naked and take my time making her feel good

    SvarSlet
    Svar
    1. it would certainly be a pleasure to get her little cotton panties off and be between her legs

      Slet
    2. I want the oldest to watch while I unsnap babies romper, take off her nappy, smell the pee and baby pu--y then lick her tiny , bald , puffy, c--t and watch as she kicks and coos while my tunge brings her to orgasm, I licked my 3 girls from birth nothing tastes better than new born c--t

      Slet