onsdag den 6. oktober 2010

En smule underskud i søvn, en skuffet biograftur og hjemmelig hygge

Ja.. jeg er liiiidt træt idag - synes lidt det har været en hård nat.. Elissa vågnede de 2 gange hun nu skal for at få mad - og samtidig havde Manja så en masse tanker hun skulle råbe ud i søvne :) blev vækket 3 gange fordi hun råbte et eller andet, og den ene af gangene var hun også tørstig.. og Kenney har installeret en "off-knap" han hører absolut INTET.. Tror mange mænd får installeret den knap når de får små børn... Nå, men så er pænt træt idag..
Manja havde en fridag idag for hende og farmand skulle ind til "Prinsessens hus" som Manja kalder Palads, de skulle se Toy Story.. det var så desværre en knap så vellykket tur... de var startet på Mc-D hvor de fik lidt frokost.. så gik de over i Palads købte billetter, popcorn sodavand og slik.. efter ca. et kvarter havde Manja sagt: "Så nu vil jeg hjem" så havde Kenney så trukket den.. men så var hun begyndt på "Jeg er træt", "Jeg skal tisse" "Jeg vil hjem" "Jeg vil ha' min mor" "Det er for højt" "Jeg er tørstig" osv osv osv.. så efter 1 time orkede Kenney det ikke mere og de forlod biografsalen.. Synes det er så synd for ham, han havde sådan glædet sig til "Far-datter" turen! Slemme slemme Manja!

Nå, men derudover hygger vi herhjemme - nyder at ha' Kenney hjemme.. men vi er begge enige om at 2 uger er mere end rigeligt :) Men så begynder en hverdag så alene... eller, med Elissa selvfølgelig.... Har så sagt ja til mødregruppe - så må jeg se om det er nogle jeg kan med... og så går Louise jo også hjemme på barsel :-) og så træning :-)

Nå, og denne uge var jo startskudet for "kur" og aftensmaden er planlagt hele ugen:

Mandag: Kyllingebryst vendt i pamasan med en masse grønt til
Tirsdag: Kødboller med tomatsovs og grøntsager
Onsdag: Grydestegt kylling med rødløg og hvidløg og grøntsager
Torsdag: Fyldte auberginer med fyld af en bitte smule ris og hakket kyllingekød, løg, peberfrugt og tomat
Fredag: Ovnbagte frikadeller med søde kartofler bagt i ovnen - og en masse grønt
Lørdag: Fedtfattig gryderet med perlespelt til
Søndag -- SNASK! Vi skal holde fødselsdag :)

Idag syndede jeg så desværre med en Dobbelt Daim - den kaldte bare på mig da jeg var i Fakta! Sorry skat, svigtede lige i vores aftale om INGEN slik!

Smækker lige et par billeder ind af vores lækre lille datter og hendes stolte søster.


Nå, men ja, hvad står programmet ellers på?
Idag var Josie forbi og se vores pigemus.. og så er vi lige kommet hjem fra en lille aftentur ..
Imorgen kommer Sarah og Peter forbi - Peter har ikke set den lille endnu... :)
Fredag skal vi slappe :) lørdag skal vi gøre rent og lave de fleste ting klar til søndag, og så kommer Gitte og Claus muligvis forbi.
Søndag skal vi så holde fødselsdag :)

Næste uge:
Mandag kommer Louise kl. 11 til lidt let frokost
Tirsdag skal jeg forbi mit arbejde og vise den lille frem
Onsdag: nok gøre rent og ud og vandre lidt
Torsdag kommer Milla og måske også Kamilla til frokost
Fredag Ingenting
Lørdag skal vi til stor fødselsdag ude hos Lone og Lars og Sarah og Peter skal passe Manja :) lillemusen skal med.. og jeg kan heldigvis være i en fin sort højtaljet nederdel jeg købte kort før jeg blev gravid :) så skal jeg bare lige ha købt en pæn bluse jeg kan ha' på ned i nederdelen :)
Søndag: slappe :)

Nå, blot en lille update
Go' uge allesammen

1 kommentar:

  1. Så tror jeg på en eller anden måde lige, at jeg venter lidt med at invitere skattepigen i biografen. Godt, faderen fik lov at være prøveklud :) Glæder mig til at være sammen med hende lørdag!

    SvarSlet