torsdag den 7. oktober 2010

Svært at komme ind i kampen..

Ja, der er godt nok mange rutiner osv. der skal laves om på eller tilpasses... Det er lidt mere krævende at ha' 2 børn (sjovt nok hehe) man skal lige tilpasse sig natterutinerne og søvnen (at der er lidt mindre af den) og at Manja kræver liiidt mere opmærksomhed og er liiidt mere larmende end normalt... om det bare er fordi man er mere træt eller om hun vitterlig bare har fået mere krudt i rumpetten - ja det afgør man lidt fra dag til dag :)
Man vil jo også gerne stadig give Manja samme opmærksomhed som før vi fik Elissa.. Og det gør vi også synes jeg.. både leger med hende på værelset, hun er med til madlavning, vi er i gården og lege osv.. så ja.. vi gør hvad vi kan for hende :)
Og når Elissa så er vågen - hvilket hun heldigvis dejligt nok, er begyndt mere på - så er hun bare et HÆNGETRÆ! Det er rigtig dejligt at hun er så aktiv.. Meeeen man har bare ikke heeelt tid til at hun hænger hele tiden.
Hun får så flaske nu istedet for bryst.. og er SUPER glad for min beslutning for det er meget nemmere at planlægge dagen PLUS at hun var altså ikke mæt efter 15-20 minutter.. nej nej - hun lå til i EN TIME!! Og det orkede jeg bare slet ikke.. så er glad og stolt over beslutningen.
Plus så sætter jeg uret om natten og smutter ud og laver en varm flaske klar 10 minutter inden hun vågner... og tiden passer som regel ret godt.

Nå.. Men ja.. vi tager en dag af gangen, laver ikke for mange aftaler.. og jeg kan kun sige lige nu: JEG GLÆDER MIG TL MANDAG hvor jeg har fødselsdag og mig og Kenney skal i bio og ud og spise indisk.. inde på India Palace.. Moster Nana kommer op og passer pigerne.

Nå, igår fik jeg også ENDELIG mine nye HUNTER gummistøvler :) min skønne moster skaffede dem til 350 kr. wuhuuu..Købte dem i brune..

Nå, men dagen idag har jo været kedelig og grå.. vi trodsede alligevel det kedelige vejr og gik en lille tur.. Vi gik en tur gennem Assistents kirkegården hvor vi stødte ind i en masse egern.. Ikke på én gang selvfølgelig hehe.. men over flere forskellige steder. Så hentede jeg Manja fra børnehave idag - da jeg kom stod hun med en af pigerne på 5 år som holdt Manja i hånden hihi.. så sødt!
Derudover har Kenney været til træning og så spiste vi aftensmad og så afslapning. Vi er rimelig trætte for tiden..

Her er lige et par billeder fra idag - Manja ville lige klæde sig ud som mariehøne .. dog uden tøj så det så liiidt komisk ud :)
Og så vores lille ny prinsesse - sovende prinsesse


2 kommentarer:

  1. Mine to dejlige lånebørn :)

    SvarSlet
  2. WOW!! that is one hot sexy little toddler, I want her in my bed

    SvarSlet