fredag den 22. oktober 2010

Puuha, synes jeg er godt træt..

Har haft mega hovedpine hele dagen og virkelig undret mig over hvorfor.. og er så kommet frem til at det er en blanding af for lidt væske og så al den støj der er herhjemme lige i øjeblikket.. Støjen er en blanding af Manjas super skønne og mega overdrevet energi, lille søde Elissas kald på mad og samt mor og fars varme arme og pt. Kenneys YNK efter en hård hård barcelona tur.

MEN, vi har så lavet en masse alligevel idag - Kenney havde taget fri idag så kl 11 gik vi over og tog bussen ind til Rådhuspladsen - ja, vi ville egentlig være gået derind men det var jo blæsevejr i ORKANSTYRKE -på et tidspunkt var vi alle 3 nød tl at stoppe Havde mig og Manja ikke holdt fast i barnevognen var vi sgu nok fløjet væk.. da vi så kom ind i bussen sagde Manja "Jeg var lige ved at blæse væk" og Kenney sagde så "Hvor tror du at du ville blæse hen" svar: "Heeelt til langt væk Jylland" hihi.. man sku' nok ha været der, det lød sjovere end det står her :-)
Nå, men vi skulle ind til den plads Kenney har arbejdet på, for vi skulle hente hans arbejdstaske og jakke eftersom han har sagt op i firmaet og starter nyt på mandag, Raadvadmaleren... og det glæder han sig meget til. Turen gik efterfølgende til Nørreport hvor vi stod i noget der føltes som 100 år og ventede på den latterlige elevator - som jeg til min død ikke fatter!! Hvorfor okker laver man for det første kun EN elevator og for det andet: hvorfor skal den være så langsom!!!
Nå men vi skulle i Frederiksberg Centret hvor vi fik købt hue og vanter samt en balletdanser skørt til Manja og et lille smut i Søstrene Grene som resulterede i køb af 3 pakker MINI muffins forme... og det resulterede i at jeg gik hjem og bagte ca "700" mini mini MINI muffins til på søndag hvor alle pigerne jo kommer.. min ide med de der mini muffins var at man jo så bare spiste en eller 2.. men tror desværre at mængden gør at man spiser en del mere end en eller 2 for det er en lillebitte og meget nem hapser!!
Så har jeg lavet frikadunser til søndag og så er der blevet ordnet vasketøj og nu ligger vi så absolut og dovner den MAX AUF! Mens Manja ser Disney Sjov...

Næste uge står på afslapning det meste af ugen, onsdag aften skal vi ind og se Social network, torsdag skal jeg til 5ugers undersøgelse med Elissa og fredag skal jeg hjem til Louise om formiddagen og ud og spise med Sarah om aftenen.

Go' weekend allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar