torsdag den 28. oktober 2010

Gode tips, links, ting jeg kunne tænke mig osv osv...


Dullegrej:


www.eyeslipsface.dk/ - De kører mærket ELF som jeg fik af Pernille og Helene i fødselsdagsgave. SUPER lækker make-up til kanon gode priser.

Højtaljede bukser og nederdele er altså en genial opfindelse - De slanker og sidder som regel rigtig godt. Går super godt til et par fede stilletter!!

Overvejer: Bodystocking! Ja, det er jo ikke kun til så nuttede babyer de findes.. Kan godt lide at de sidder helt tæt til kroppen og går godt til et par stramme jeans fx. eller inden under en anden bluse.. måske en der er lidt gennemsigtig.

Kan ikke undværer min Øjenvippebukker - Det er simpelthen en genial opfindelse!! Gør lige dét ekstra for dine vipper.

Farvet dagcreme - super godt alternativ til en måske lidt fed foundation. Fås i forskellige nuancer.

Hjemmelavet frugtpeeling til your face: 1/4 grape og 1/2 ananas blendes og blandes med 2 tsk madelolie og 1.5 håndfuld havregryn. Lad sidde 5-7 minutter og vask med lunken vand. % Øjenområdet.

Smokey eyes:

Øjenbryns-gel: Skal passe til din hårfarve. brow-set set fra mærket MAC til 120 kr

Du kan få mere volume i øjenvipperne ved at pudre dine vipper med løst pudder inden påføring af mascara.

Sjov lille ting ;-) Secret Styler fra Fun Factory- pt. til 75 kr KIG IND, det er lidt sjovt! Så kunne man jo farve det der var tilbage hihi





Ting jeg gerne vil eje:

Kunne godt tænke mig en George Jensen ring fra The fusion Collection

Køkkenmaskinen fra Kitchen Aid - men 2700 for en køkkenmaskine er en tand pebret synes jeg
Irobot scoobz - Roboteksperten.dk - til når jeg begynder at arbejde igen hehe. Støvsuger for en..



Tips & tricks

Jeg læste at duften af pebermynte kan få dig til at forbrænde mere - fordi duften inspirere en til at træne hårdere.

Træningstip: Sjip dig i form! 281 kcal. i timen forbrændes der. (taget ud fra hvis man vejer 70 kg)

Træningstip: Drik et glas kold skummetmælk umiddelbart lige efter træning - Mælk indeholder aminosyre (som er byggestenen til optagelse af protein) som opbygger og vedligeholder muskelvæv. Så det er en god idé med sådan et glas hvis du ønsker en mere tonet krop.

Hvis du prøver at holde dig fra søde sager så smid et par vindruer i fryseren et døgn så har du en super sød snack!

Hvis du bruger makeup så husk at lade din dagcreme trænge helt ind i huden inden påføring af fx. foundation- lad tørre ind 15-20 minutter.

Tip til glanfuldt hår:
- Brombær og nødder styrker dine hårsække.
- Afgift håret med en afgiftsbehandling med detox Shampoo hver 14. dag fx. fra Toni & Guy - 200 ml. for 109 kr.
- Når du har vasket balsam ud af dit hår så afslut med at vaske håret i iskold vand - er det ikke nok så brug shineprodukter under styling fx. fra René Friis Shine Serum 50 ml. for 80 kr.
- Husk at beskytte håret under brug af hårtørre og glattejern (noget jeg aldrig selv har gjort men klart skal til!) fx. med heat-protect styling spray fra Syross til 60 kr for 250 ml.

Sælg ting du ikke bruger! Gør det selv over Trendsales.dk har fx. solgt en gammel DKNY pung som jeg havde givet 600 for der fik jeg 400 for den.
En tusse gammel DKNY taske som jeg havde købt for 800 kr fik jeg solgt for 350 kr.

Tip til oppustet mave: Spis masser af frugt og fuldkorn, spis flere små måltider i langsomt tempo og tyg maden grundigt, skær ned på sodavand, salt og tyggegummi.





ELSKER:

Burhan G FT. Nik & Jay - Tættere på himlen.. For slet ikke at tale om deres video.

Accesories: Store og mange armbånd, farverige tørklæder sat farverige øreringe i alle farver og størrelser og former








Ingen kommentarer:

Send en kommentar