tirsdag den 19. oktober 2010

Hva pokker skal man få sin barsel til at gå med...

Puuuha, synes lige pludselig at 1 års barsel er lang tid... Hva pokker skal man få tiden til at gå med?? Nu afventer jeg selvfølgelig stadig brev fra min sundhedsplejerske ang. mødregruppe.. så må vi se om det er nogen jeg kan med... Håber jeg, for det kunne da være hyggeligt at se nogle andre 1 gang om ugen...
Og så er der træning - satser på det bliver Zumba mandag aften, "Babysats" tirsdage kl. 10 og så spinning om fredagen... og hvis holdene passer dårligt så bare alm. træning. Sku være startet denne uge men skal jo noget hver dag denne uge så det blir fra mandag.. Men har trænet lidt herhjemme og har faktisk tabt yderligere 0.5 kilo.

Nå, igår kom Helene herhjem til hygge kl 10.. det var en rigtig hyggelig dag med snak om hendes kommende lille bebs, arbejde og andre sjove ting :-) Tak for igår søde!

idag har jeg nydt ikke at skulle noget, Manja skulle være i børnehaven kl. 8 da de sku i teater så det var jo puuuha tidligt op, Manja skulle jo ligefrem vækkes dér kl. 7.. hun plejer jo at sove til 7.30-8 stykker ... Men hun blev så afleveret og så gik mig og Elissa hjem og spiste morgenmad og lagde os så til at sove 2 timer SKØØØNT.

Sku' ha været i centret med min søster idag men hun ringede lige og sagde at de havde spurgt på arbejdet om hun ikke kunne blve til kl 15.30 - og hun kan jo godt bruge pengene så det var selvfølgelig helt ok.

Nå Elissa vågner (om ikke så længe) så får hun lige mad og en tør numse så tror jeg vi skal ud og gå lidt for at få noget frisk luft.. Måske jeg selv går i centret... men tror det nu ikke.. skal ha' handlet ind til pigernes middagsbesøg imorgen.. ja, det tror jeg at jeg vil gøre.. :-)

Imorgen tidlig tager Kenney jo så til Barcelona.. er SÅ glad for at det kun er 1 dag hihi.. Men håber de får en rigtig god tur.

Nå, vil lave mad klar til Elissa .. Ses imorgen piger..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar