onsdag den 13. oktober 2010

Hold dog op hvor piger LARMER!

Ja, Manja har jo haft Vilma og Hilda hjemme idag og lege.. De hyggede sig rigtig meget.. spiste pandekager og frugt, legede gemmeleg og dansede rundt - MEN.. HOLD OP HVOR DE LARMER!!!! Puhaa, godt det kun var 2 timer! Pædagogerne sagde også "Det er godt nok overskudsagtigt at du tør tage 2 piger med hjem til Manja" og mit svar var "Lad os nu se om jeg ikke fortryder"! :-) Men det gjorde jeg heldigvis ikke - de hyggede sig nemlig rigtig meget og Manja synes det var dejligt.. Var dog lidt nervøs for at de nu var en trekløver, for er der ikke altid én der bliver holdt udenfor? Jo! Og det følte jeg lidt at Hilda blev, hun er den der lidt stille pige, hvor Manja og Vilma er helt ens - mega meget krudt i rumpetten og lidt DIVA agtige .. men jeg sørgede for at Hilda var med inde i legen hele tiden.

Her er pigerne- Manja går der forrest og spiller halv smart hehe.. i midten er det Vilma og bagerst Hilda




Tidligere på dagen var Louise her til hygge :-) Vi spiste lidt bruchettaer, vindruer og gulerødder og hyggede med børnene - og så blev hendes skønne dreng træt så vi gik en tur med barnevognene og gik en tur i Føtex.. Kenney er ude og hjælpe sin mor med at flytte så nu vil jeg gå ud og lave lidt aftensmad til mig og Manja..

Bare lige opdate på dagen. - ses allesammen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar