torsdag den 21. oktober 2010

Og så tabte FCK mod FCB...

OPDATERING: Kenney kom hjem - godt bombet- omkring 13.30 - altså helt hjem. De har haft en go tur- men ikke uden lidt problemer... men det bedte de sgu selv om. De alle 4 havde besluttet sig for at holde med barca og havde barcatrøjer på.. de valgte så- helt bevidst- at tage jakkerne af og gå lige igennem en gruppe på ca. 400 FCKfans af ren provokation - hvilket resulterede i at alle 400 fckfans begyndte at stå og bu'e af dem Hahaha ville jeg gerne ha set!
kampen og stemningen havde været super fed.. efterfølgende var de taget på bar og havde drukket hele natten - utroligt nok fik de taget en taxi til lufthavnen.. de var der så 1 time for tidligt og valgte så at sætte sig ned og slappe af.. hvilket selvfølgelig resulterede i at de alle sammen faldt i søvn... flyet skulle lette kl. 7.00 kenney og Co. vågnede HELDIGVIS - 6.50 da det over højtaleren lød "last chance for bording" og de anede ikke hvor pokker de sku ind... men de nåede det haha...
Nu ligger han og sover og mig og pigerne har været ude og handle til aftensmad (som overhovedet ik har overholdt vores ugemadplan) har købt et godt brød fra Emmerys.. laks, cappacio, noget serranoskinke og corizopølse så fik jeg nogle lækre oliven fra Pernille igår og så laver jeg en salat...



2-0.
men det var også det kenney håbede på- han var i hvert fald udstyret med sin Barcelonatrøje .. Men som han sagde så ville han nok rejse sig og jubelråbe hvis FCK scorede eller havde chancer. Så han har nok været oppe og råbe nogle gange.
Jeg talte med ham da de var på vej hen til Camp nou (stadionen) og de var jo afsted 4 gutter (meget heldigt at hans kammerat Stau og hans bror også skulle derned) der sad de i en Taxi og var vidst lidt ligeglade med at kenney lige talte i telefon for de råbte bare "BARCA OLOLO BARCA OLOLO" Så de var helt i hopla.

Håber de havde en rigtig super go' tur.. nu afventer jeg at han kommer hjem.

Tak for igår piger- hold op det var bare hyggeligt!! Dejlig afslutning på min dag igår. Men synes altså at "ikke-diætist-dessert-opskrifter" er bedre - så Sarah, laver du lige nogle napoleonshatte næste gang :-) MUMS.

Puha, og dåben nærmer sig - det synes jeg ikke lige at jeg kan overskue. Men mangler jo egentlig bare at handle.. Nåå ja, og så skal maden jo så også lige laves haha.
Men nu tror jeg lige tøse fødselsdagen skal overståes først (på søndag) -glæder mig til at se alle tøserne. Vi bliver 14 ialt .. Laver en lille buffet inde i dagligstuen med lidt forskellige lækkerier i form af 1 slags pindemadder i form af en lille kiks med parmaskinke med cremecheese fyld, små stykker ristet brød med laksemousse, små bruchettaer med tomat, fad med frugt og grønt og mandler, frikadeller, små browniemuffins, mini sandwich: 1 af rugbrød med corizo, hvidt brød med tun, og hvidt brød med kyllingepølse, og så bliver der pølsehorn og lidt chips :-)

Årh nu vågnede min mindste prinsesse og hun ligger bare og kigger på mig.
Hvor er det altså bare SKØNT at have 2 piger! MEN dermed ikke sagt at det ikke er hårdt!
Manja kræver 1000 gange mere opmærksomhed end hidtil og er bare meget mere larmende - ellers er det bare fordi vi ikke før har lagt mærke til hendes høje høje stemme..
Det lyder cirka sådan her: "Er det rigtigt, ikk' ikk', må jeg godt, jamen, det bar' fordi, ikk'orrrs, kom og se kom og se, må jeg få, jeg vil ha..." ja jeg ku jo blive ved haha.

Nå, vil hoppe i bad - har en vask over og skal også vaske sengetøj og ned på vaskeriet og tørre det. og så må vi jo se hvornår Kenney kommer hjem...

og et par billeder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar