søndag den 5. maj 2013

Søndag

Skøn dag idag. Ungerne sov til 8.30 - dét er luksus!
Så lavede jeg smoothies klar til efter træning som jeg fik klaret på små 30 minutter i form af 100 kettlebell-swings , 100 maveøvelser og 5 minutters Angel-arms..
Så drak jeg smoothie til morgenmad :
Juice uden sukker, blåbær, jordbær og banan..






Så gik Kenney og Elissa en morgentur .. Og kl 12:30 gik vi ud af døren.. Ned i gården. Manja og far kørte i fakta for at hente kul og Elissa og jeg blev på legepladsen..
Vi har bare været i haven heeele dagen super skønt!

Vi grillede frokost/tidlig aftensmad
Kyllingebryst med en masse basilikum, svinemørbrad, kartofler og grønt - smagte super lækkert!








Her til aften har vi lavet madpakke klar manja og jeg:
Hun har fået en halv rundtom med leverpostej og ristede løg, og en halv med stegt torskerogn, 2 skiver svinemørbrad, grønt, lidt pastaskruer og så en frugtpose med 1 æble og en blomme skåret ud til om eftermiddagen.


Ugens træning er planlagt- ingen af træningerne tager mere end MAX 40 minutter hvis man trækker cyklingen til og fra arbejde med :-) det er 15 minutter hver vej..



using BlogPress

Ingen kommentarer:

Send en kommentar