onsdag den 15. maj 2013

Elissas første dag som børnehavepige




Lige nu sidder jeg på en bænk i solen og ser Elissa løber rundt på børnehavens legeplads.. :-) hun er super dygtig! (Hun sidder med Julie henne på gyngen) om lidt skal de spise frokost og så går vi bagefter.. og så ska hun hjem og sove lidt.
morgen skal hun afleveres kl 9.30 og så henter jeg hende når hun har sovet ... Dette betyder desværre at jeg ikke når ud til søsters demission .. MEN så laver jeg lagkage klar til når de kommer hjem.

I går fik jeg uploadet min eksamensopgave .. Puuuha dejligt at det er overstået! Nu går der 3-4 uger før vi får karakter. Bare jeg består er jeg glad :-)

Idag henter vi manja 14.45 og henter Vilma fra fritter så ska de hygge :-)

I går var jeg på den blå hund og i biffen med Goeste - MAX hyggelig dag!!!

Ha en god onsdag alle :-)

Ha en dejlig






- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar