onsdag den 1. maj 2013

Dagen før dagen

Kl er 22.10 og der er nu ro i det lille hjem efter en lang SKØN dag!

Manja havde jo sidste dag i børnehaven i går så hun havde fri med mig idag så vi afleverede lille Elissa i vuggestuen kl 9 og blev hængende 20 minutter inden vi lige gik 10 minutter på legepladsen indtil min skønne søster mødtes med os.
Vi tog så i FB-Centret hvor Manja valgte madkasse og kjole til Fritidshjemsstart i morgen :-)




Så fik vi købt lidt småting til børnefødselsdagen OG så- inden vi skulle på Mac-D og spise frokost, gik vi forbi en stand fra Synoptik.. Hun tjekkede mit syn og henviste mig op til selve butikken.. Hmm.. Det tog sin tid sådan en syns test.. Resultat:
-1,75 på det ene øje og -1,5 på det andet! På mandag skal jeg over og prøve kontaktlinser osv.... Og så skal jeg prøve dem en uge... Siger jeg så ja til et kontaktlinse-abbonnement (hvilket jeg jo gør) får jeg GRATIS et par solbriller med min styrke fra Rayban - frit valg op til 2000 kr. Ret god deal!!
Det var skræmmende at få et par briller på og se hvor meget mere klart jeg kan se!!!

Nå, oven på chokket var Mac-D needed! Vi hyggede derovre inden vi gik hjem og slappede af og kiggede lidt på mosters opgave









Kl. 15:30 hentede vi Elissa og gik 1 time ned på legepladsen :-)




Inden der 17:30 kom familiebesøg - vi fik
Mørbradgryde med kartoffelmos og grøntsager og banankage og andet lækkert til dessert :-)

Så lavede Manja og jeg hendes første madpakke









2 (pernille -pølsehorn), 1 klapsammen med spegepølse, gulerødder, agurk, lidt nødder og druer plus mini snackpølse.

Familien gik her kl 21 - min farmand gik kl 21:30 og ungerne blev så først puttet der.

Min skatter ringede idag :-) han er hjemme fredag eftermiddag.. Det har været en kold fornøjelse og de mangler ca 75 km som
De skulle gå idag og i morgen for at nå i nærheden af Randers st. Så dr kan komme hjem... Men det har været en god tur men han sagde at han glædede sig SÅ meget til at komme hjem til os, hjem til et bad , en god bøf og dyne! Hihi... :-)

I morgen tror jeg vi skal ned og ha lavet pas til ungerne og så skal jeg læse teori :-) !!!!

Nat nat :-)





Fra min IPhone





Ingen kommentarer:

Send en kommentar