fredag den 17. maj 2013

Børnehave

Elissas første 3 dage i børnehave har været forrygende og fået langt ud over hvad man turde håbe på!

Onsdag var jeg jo med derovre fra kl 9:30-12 og da vi kom hjem faldt hun "død om" efter at ha spist 10 kartofler til frokost hahaha...

Torsdag, igår, afleverede jeg hende og så skulle de til børnefødselsdag .. Hun krammede mig og kyssede farvel og så var det, dét! Ingen gråd ingen ingenting :-)

De havde så været til fødselsdag og hun var så blevet rigtig ked af det der ved 12 tiden fordi hun var træt og ville have sin moar men så var hun faldet i søvn. Og så hentede jeg hende da hun vågende.

Idag afleverede jeg hende så ved 8 tiden og hun vinkede og det ar bare OK og hun har haft en dejlig dag - hentede hende lidt i halv 3..

Man kan allerde mærke en udvikling med hende de he 3 dage.. Hun er blevet meget gladere, MEGET mere udadvendt og leger rundt med alle de store børn her i gården - så det er bare det der skulle til for vores lille pige :-)

I går holdte jeg surprise for min skønne søster fordi hun i hår blev helt færdig med sin uddannelse :-) der kom lidt venner, jeg lavede lagkage og muffins og vi grillede pølser



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar