mandag den 20. maj 2013

Dagen i dag

Vejret har jo været ok i dag. Skatter tog afsted på arbejde kl 7..
Ungerne og jeg spiste morgenmad kl 8:30 - pigerne spiste 2 æg hver og jeg spiste igen græsk yoghurt - MUMS




Så gik vi i ud kl 9:50 - først lige en tur i Fakta på runddelen og så hjem i gården hvor vi sad med min søster til kl 13.. Så gik vi lidt op i håb om at Elissa ville sove.. Meeeeeb det gad hun ikke.. Vi så i stedet lidt tegnefilm og kl 14:30 gik vi ned igen til kl 16:30...

Så spiste vi mad
- tidligere på dagen skar jeg kyllingefileter til små fileter - på tallerkenen her er der 2 kyllingefileter .. Og så dryssede jeg lidt hvid peber over og frisk timian..






Og så lavede jeg is- græsk yoghurt med vanilje , 2 æggeblommer (past.) og pistacie protein pulver - muuums LÆKKER dessert!!!




Elissa er gået kold haha ikke sådan med mange timer uden for og ingen lur










Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar