fredag den 31. maj 2013

2 uger til sol og varme

I dag er de præcis 2 uger til
Afgang mod Bodrum halvøen.. Ihhh det bliver Så lækkert!! Glææææder mig til sol og varme for ikke at nævne : 1 uge sammen med min lille familie! Det bliver VIUNDERLIGT!

1 uge med afslapning, og forhåbentlig en masse hyggelige stunder!

I dag havde jeg tidligt fri fra arbejde og så fik jeg HANDLET Big time til fødselsdagen søndag.. Og så var jeg forbi lousie og lille bitte Emil (nuttet!!!) - han blinkede lige med det ene øje haha..



og så hentede jeg Manja kl 15, vi købte en is og så var vi lige på posthuset og hente pakke fra oldemor fra Spanien med gave til Manja - et stort penalhus med 3 rum
Fuld af alle mulige lækkerier samt ekstra tuscher..

Så hentede vi Elissa. Gik på legepladsen og hentede så pizzaer. Så lå ungerne og slappede af mens jeg lavede lagkagebunde og pirogger


(Piroggerne er røget i fryseren)

God weekend ❤



using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar