lørdag den 4. maj 2013

Lørdag

Sikke en dejlig dag! Ikke nok med at solen bare har skinnet og bare været så sød at titte frem, så har jeg også sovet VIDUNDERLIGT fordi min bedre halvdel og store kærlighed har sovet ved min side - SKØNT!
Jeg stod op kl 7 med lille Elissa og lod selvfølgelig skat sove videre eftersom det er begrænset med søvn han har fået de dage på vandreturen.. Manja sov til kl. 8.30..
Jeg fik lavet lagkager for søs som
Hun skulle bruge til at overraske en veninde og så slikposer til Manjas børnefødselsdag




Med flødeskum, vaniljecreme og meget kakaokraftig glasur


Med jordbærmarmelade, jordbær stykker og vaniljeskum og flødeskum som pynt..


En kikse-halløj, dumle, maomam, 3 sjove tyggegummi og en hoppebold.


Så spiste de 3 andre æg til morgenmad og jeg spiste lidt yoghurt og nogle hasselnødder..

Så havde vi en rolig formiddag og kl 12:30 drog vi derudaf. .
Vi gik til Frederiksberg over Åbuen hvilket er en super hyggelig tur til Frederiksberg! Så ønskede Manja Mac-D mad så vi gik på Macen .. Og så tig vi samme Tur tilbage :-)
Så gik vi i gården med ungerne og sluttede os til de andre forældre nede i gården. ALLE de andre forældre vidste så åbenbart at jeg "har fået dårligt syn" det har Manja nemlig fortalt hahahaha...
Jeg tog så en tur ned for at tage 9 minutters sol - hmm.. Er vi enige om at sol-døren først åbner når pengene ER kommet i??
Hmm.. Jeg havde puttet penge i og var rimelig sikker på at det var nr. 3 jeg havde taget og gik derop .. Solen var åben og jeg lagde mig ind. Synes dog jeg lå
Lige lovlig længe! Og begyndte at råbe ud til Nana som ventede "lorte sol og bla bla" tog tøj på og kommer ud og opdager at det er sol 1!! Haha hurtigt ind og få
De sidste 6 minutter.. Men 6 minutter er bedre end ingenting :-) min hud skal gøres klar til rejsen så jeg skal tage 6 minutter hver 3. Dag :-)

Vi kom hjem her ved 17 tiden - så gik jeg lige i Fakta og hentede koldskål som vi har spist til aftensmad..
Elissa har ikke sovet til
Middag så hun blir puttet ved 19:30 tiden i dag..

Jeg har siddet lidt med min opgave her til aften.. Suk.. Skal være færdig på torsdag er planen..

Når ungerne sover skal vi se film og poppe popcorn :-)

I morgen , hvis vejret er godt, skal vi grille frokost med pastasalat og brød til :-)

Den kommende uge står ikke på
Det vilde.. Mandag skal jeg over og prøve kontaktlinser ..
Så skal der trænes denne uge.. Og så opgaven.. Det jo en kort uge så det er dejligt!
Skat starter i det nye firma tirsdag så det bliver spændende!! :-)


God lørdag alle..



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar