torsdag den 9. maj 2013

Overspringshandling

Kl. er 07:54.. kl. 5:41 lød der et BUMP- så lå lille Elissa der på gulvet nede foran sin seng.. SÅ var hun lige som vågen! haha..

det var jo ens betydende med at så var mor også vågen! jeg gik så i gang med at ordne de 2 køkkenskabe der er mel, osv. i .. det har jeg ville ordne et par uger efterhånden - og det sjove er at det kun tog 10 minutter.
Så hang jeg tøj ind i skabene som havde hængt til tørre fra i går.. alt i mens Elissa sad og spiste sin havregrød med kanel og rosiner drysset ud over..

Kl. 7:15  tog skatter af sted på arbejde - Manja er lige vågnet og ligger i sin seng og ser tegnefilm, Elissa står herinde i stuen med sin flamingokjole, sommerhat, og Hello Kitty knæstrømper OG mircofon i hånden og LARMER hahahaha...



Egentlig havde jeg tændt computeren for at lave min opgave - OG har da også siddet og skrevet en lille bitte smule.. MEN er bare ikke heeelt gearet til det lige nu.

Den skal afleveres på tirsdag kl. 12.. satser dog på at jeg oploader den mandag aften, for er jo på arbejde hele tirsdagen.
jeg sidder og skal have afsluttet mit teoriafsnit og mit empiriafsnit. Havde lige lidt mail-vejledning i går med min lærer.. og hun sagde at det som udgangspunkt så rigtig fornuftigt ud, hun må jo ikke hjælpe på dette stadie da det er hende der skal bedømme vores opgave.. MEN hun må gerne sige hvis vi er helt galt på den, og dét er jeg heldigvis ikke :-)
jeg føler mig egentlig også rimelig sikker - håber som minimum på et 7 tal (svare til 8-9 stykker).

Nå, noget helt andet.. har jo fået kontaktlinser.. det fungerer sgu ret godt, MEN hold da op det er svært at lære at få dem ud!
Man ser godt nok bedre nu haha :-)
Igår var skatter hjemme til aftensmad for en gang skyld hvilket var super dejligt! Jeg hentede pizzaer fra det gode pizzeria .. efter maden kørte Elissa og jeg i Superbest og handlede ind til at lave muffins (Elissa skal have muffins med i vuggestuen tirsdag da det er hendes sidste dag og hun fra onsdag er en "børnehavepige" som hun selv så flot udtrykker det).. da vi kom hjem spillede far og Manja bagammon så Elissa og jeg satte os ud i køkkenet og rodede med kreativitet :-) Elissa havde gang i både tegneting og modellervoksen og jeg lavede stjernepynt til Elissas muffins :-)















I dag skal vi bare hygge, Kenney er hjemme ved 15 tiden.. om en times tid går jeg ind og river tapet ned på ungernes værelse OG så havde vi jo talt om at købe bil her om nogle måneder MEN de penge Kenney har sparet sammen kommer i stedet til at blive brugt på:
1) At bryggerset bliver lavet - der bliver købt ny tørretumbler, ny vaskemaskine og så skal der males - vi overvejer en lidt "fræk" farve.
I køkkenet skal der købes ny ovn og emhætte.

Derudover skal væggen efter blænding af døren ude på opgangen, laves..
Og så skal vi have frisket gulvene herhjemme op...
Uh har helt glemt at ligge billeder ind fra skatters vandretur :



























Ha' en rigtig dejlig Kristi himmelfart dag - det var så lige en overspringshandling og nu det efterhånden gået en time - så opgaveskrivning bliver senere :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar