onsdag den 15. maj 2013

Madplan næste uge

Har lige lavet madplan for næste uge:

Mandag: grillet kylling med krydderier, råkost, og bønner + kartofler til ungerne

Tirsdag: kartoffel/porresuppe med bacon knas og gnave grønt

Onsdag: grillet laks med grøn
Salat, gulerødder og ristet brød

Torsdag: grov pizza med mager ost, skinke og tomat og salat til

Fredag: bøf eller steg med lækre ovn kartofler, bønner, tomater og en skive ristet brød

Derudover står mine mellemmåltider næste uge på frugt, nødder, grønt og jeg skal have madpakke med som blir i form af salat med fx. kylling, lille sandwich med fx. Tun, rugbrød med magert pålæg, knækbrød med smørreost og kyllingepålæg osv... :-)

Håber snart man ka se lidt flere forandringer mht maven - træner den meget vil gerne ha mine apps frem :-)

Pt cykler jeg jo hver dag frem og tilbage fra arbejde så d r min 10 km det er super lækkert! Og så træning 2-3 gange herhjemme a omkring 25-40 minutter


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar