søndag den 12. maj 2013

Dejlig weekend

Kl. Er 20:55 og nu er der endelig ro over feltet efter begge unger har været i bad og fået børstet tænder, Kenney har støvsuget og jeg har lavet madpakker.

Fredag passede vi svigermors lille Max - årh han er altså dejlig! Han overnattede her..












Han forsvinder helt haha


Lørdag mødtes vi med svigermor på Hovedbanegården kl 13..
Vi gik kl 12 - afsted med vovse i fiiin lille "diskret" taske haha










Ungerne og Max tog med farmor hjem og skat og jeg drog videre mod Lyngby - en tur i ILVA og 3500 kr fattigere..
Søde Kamper kom og hentede os, vores stole, puder og nye lampe :-)




Stolene blev valgt i lilla, sort, hvid og grå. Den gule og grønne var møg grimme syntes vi. Vi fandt et mørkt bord derude så vi slæbte stole rundt haha .. Vi skulle jo se om det passede til.

Vi har fået meget mere plads!









Den røde pude er for at symbolisere den røde tråd mellem de andre røde ting vi har..


Ny lampe til værelset - I LOOOOVE!



Så rykkede vi tæppet ind under sofabordet













ELSKER ILVA og glæder mig til
Vores næste tur derud hvor vi skal have nyt tvbord..
Vi var super heldige - stolene var der til halv pris så vi fik dem for 700 istedet for 1400 :-)

Nå, som tak for hjælpen til Kampet hentede jeg pizzaer.. Han blev her til ved 20 tiden.. Så så kenney og jeg film og så slappede vi ellers bare max af og faldt tidligt i søvn.

I morges ringede kenneys ur kl 6.30 han skulle på arbejde kl 7.30. Jeg stod også op for jeg skulle lave opgave. Sad fra 7.30-12.. Kl 12.40 mødtes jeg med jeanette og tog Elissa med hjem som skulle sove.. Så tog manja og farmor videre i biffen :-)
Kl 14 var skat hjemme og var nødt til at få sovet :-) kl 15.30 mens Elissa og far stadig sov hentede jeg manja på Runddelen og så gik vi i Kvickly og købte jordbær, ærter, appelsiner, radiser og gulerødder og manja fandt gave til Hilda - en pakke glimmertusser og et rør med glaskugler :-)

Så har vi spiste dejlig aftensmad, frisk pasta med bacon persille lidt fløde og peberfrugt




Og vi har lavet muffins klar til elissas sidste vuggestuedag som er på tirsdag men jeg ka ikke nå at lave dem i morgen da jeg skal sidde med bilagene til min opgave..
Muffins med vanilje og citron glasur ón top og hjemmelavet pynt












Så har vi været på legepladsen og nu er kenney ude og løbe.

I morgen skal ungerne og jeg ned og have lavet pas til dem..
Tirsdag passer min skønne søster ungerne så Sarah og jeg kan tage på Den blå hund og i biffen.. Skat skal arbejde.
Onsdag starter Elissa i børnehave og så skal Manja have Vilma med hjem. .. Vi henter hende på hendes fritidshjem.
Torsdag får søster Hue på så der skal vi ud på skolen :-)
Lørdag skal
manja til hildas fødselsdag og så håber vi på grill vejr!

Idag er det jo mors dag :-) jeg fik blomster og bodyshop lækkerier














God mors dag til alle jer mødre og



God uge alle


using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar