torsdag den 25. april 2013

Skøøøøn torsdag!

Skolen var aflyst idag - eller der var kun vejledning og jeg fik vejledning sidste uge. Skat havde fri indtil kl 15.30 idag så vi afleverede ungerne kl 8 og gik først i superbest og fik købt det sidste til skats tur - tror ALDRIG jeg har været så længe i Superbest (eller andre butikker for den sags skyld ) 1 time var vi det!

Så tog vi hjem med tingene og gik en tur i Frederiksberg Centret hvor skat forærede mig den jakke jeg så gerne ville ha :-)

Så spiste vi dejlig usund frokost på Mac D muuuums!!! Chicken menu med fritter og cola!
Og så en tur i Falkoner Bio og se Nordvest (kan IKKE anbefales!!!) men hyggeligt, dét var det!!
Vi kom hjem 15.10 så tog skat på arbejde, jeg hentede ungerne, vi gik i gården 1 time og nu vi hjemme.. Ungerne ser tv, jeg ska lige støvsuge og så spiser vi rugbrødsmadder til aftensmad.. Har en del pålæg der ska bruges, et par kogte kartofler, hamburgerryg, leverpostej og spegepølse :-)

Jeg er stadig RØV snottet og meeeega hæs æv!




Dagen i billeder

Min nye Modström kjole






Klamt hahaha



Alle skats ting til turen

















Og så var det BABY BIO TORSDAG !!!
































fra min IPhone

2 kommentarer:

  1. Den der macaroni and cheese smager faktisk godt haha :D Prøv at køb den på et tidspunkt.

    SvarSlet
  2. Ja, virkelig skøøøøn dag! Og endnu en i dag fredag

    SvarSlet