søndag den 28. april 2013

Dagen i dag

I dag holdte vi babyshower for Louise :-)
Min skønne søster trådte igen til og tog ungerne nogle timer :-)

































Da det var slut kørte jeg med ungerne og
Søster ned og handle og nu slapper vi i sofaen...




Savner Kenney :-( manja kunne slet ikke sove i går og var SÅÅÅ ked af det - hun grød så
Meget! Heldigvis ringede skat 21:30 og sagde godnat så fik Manja talt med ham- nu hører vi ik fra ham før omkring onsdag .. :-(

Vågnede kl 5 i morges .. Ku ik sove mere og skat skrev en SMS med godmorgen :-) og at telefonen blev slukket og så ku jeg ikke falde i søvn... Så trænede jeg næsten en times arme inden Elissa fik havregrød til
Morgenmad .. Manja vågnede kl 9.. Og ville bare ha æg og melon :-)

Senere skal jeg skrive lidt opgave og så tidligt i seng!!
God søndag !! :-)


min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar