tirsdag den 9. april 2013

Mad og træning

Mandag:
10 km cykling (til + fra arb)

Til frokost spiste jeg 2 rugbrødsmadder - med kalkun og med makrel og så en masse salat
Og til aften :
Hjemmelavet svine kroketter (2 stk alt andet ville være klamt) og så salat



Idag:
10 km cykling

vi havde kontormøde så der røg der altså en halv skive groft brød med et tyndt lag nutella ned - MUMS!! kunne snildt være gået igang med 2-3-10 skiver til!!!

Så spiste jeg en pære.

frokost - salat og en tynd skive lunt rugbrød med langtidsstegt svinekam




Aftensmad - en lækker kødsovs på økologisk oksekød og økologisk kalvekød - en masse løg, tomater, hvidløg, rosmarin, gulerødder cocktailpølser



Så har jeg lavet chokolade protein pandekager til min morgenmad imorgen




60 g havregryn
1 spsk mel
60 gram proteinpulver
1 tsk bagepulver
2 tsk vaniljesukker
3 æggehvider
2 dl minimælk
Evt en banan men d havde jeg ikke lyst til

Og så blev der trænet 1 time og 17 minutter
Sjippede 10 min
Mave øvelser 10 min
10 min dødløft
10 min kettlebell
Og 30 minutters dans hvilket var sååååå fedt og virkelig gav sved på panden -
7 min udstræk
dét var sjov træning!!






Imorgen skal der også danses på livet løs og så armtræning med kettlebell


min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar