mandag den 15. april 2013

Mandag

Så blev det mandag igen, igen.
Vi har haft en dejlig afslappende weekend..

Fredag skulle vi jo ha haft Manja-aften MEN Elissa ville ikke være hos tante Hamza. Hun blev dybt ulykkelig da jeg gik.

I stedet tog vi alle 4 på Mac-D og det var super hyggeligt! Ungerne var eksemplariske! Vi sluttede af med en sundayis og så cyklede vi hjem og puttede i sofaen alle 4 med tegnefilm.

Lørdag tog Kenney til træning og efterfølgende ud for at købe de sidste ting til hans vandretur som jo er næste lørdag (d. 27.)

I mens havde pigerne og jeg besøg af Stine (dem på 4. Sal) og hendes datter Julie. Det var super hyggeligt!
Havde bagt boller, lavet kaffe og skåret frugt og grønt og så legede ungerne bare og os voksne hyggesnakkede.












De gik kl 12 og så faldt Elissa i søvn - skatter var hjemme kl 13 så og så tog jeg en lur - for Elissa havde været vågen 4 gange natten til lørdag.. Så jeg var TRÆT! Skat sover fra de ting hahaha..

Da Elissa og jeg vågnede gik vi alle i parken med løbehjul og cykel. Det var mægtig sjovt og vi fik brugt lidt over en time der inden vi gik hjem i gården og legede videre.
Så gik manja og jeg op og lavede mad mens kenney og Elissa blev nede yderligere en time.

Ungerne gik allerede døde ved 20 tiden. Så så kenney og jeg vores nye yndlings serie WEEDS (sååååå fed!!) og spillede lidt bagammon.

Igår kom svigermor forbi og sagde Hej en halv time - hun skulle hente nogle billeder :-)
Udover det blev der trænet og vi var også ude og handle til ugen.
Denne uge skal vi ha:

Idag fik vi dampet kyllingefilet med spidskål bagt i ovnen med lidt salt + salat







Imorgen skal vi ha grov pita enten med tun ellers med kød af en art og salat

Onsdag skal ungerne og jeg hjem til Pernille og spise.

Torsdag skal skat til fodbold - der kommer
Min skønne søs til ovnbagte frikadeller.
Fredag ved jeg ikke her endnu ;-)

Idag hentede jeg ungerne, så købte vi en is og var lige 30 minutter på legepladsen inden vi gik op - så Gik Manja op til Julie indtil vi skulle spise.

Nå, ungernes værelse skal jo fornyes og jeg har idag købt denne wallsticker plus en masse små wallstickers med hjerter, stjerner, kløver og sommerfugle



Den skal så gå så stammen kan ses nede fra Elissas del af senge. Og så går kronen op ved manja.

Så skal vi ha hentet skrivebord og denne lampeskærm i IKEA



Så skal vi bare ha fundet et flot semi stort gulvtæppe.. Alle dem jeg finder koster bare 1000-1500 Kr og dét gider vi altså ikke give for et børnetæppe!!
Der bliver også sat 2 gallerihylder op til deres dåbsting ..

Og så er denne stol til 350 kr fra Bilka



Og denne lampe til 119 kr fra IKEA røget på Manjas ønskeliste hun hat selv valgt efter vi har siddet og kigget..





fra min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar