fredag den 26. april 2013

Fredag

Er lige kommet hjem efter en 12 km lang tur med min skat gennem Københavns smukke gader.
Ungerne er hos min skønne søster, de har hygget med film, tegnet og lavet havregrynskugler. De kommer hjem ved 19 tiden.

Kenney og jeg spiste sandwich det LÆKRESTE sted ude ved Christianshavn st. Blue House. Det er nok den bedste sandwich jeg nogensinde har smagt! Det er en lille bitte biks, nok ikke et sted jeg normalt ville gå ind - Kenney kender stedet så han bestemte :-)
Fik ikke taget billede, men det var bare det LÆKRESTE sprøde brød som var lækker blød inden i, karrydressing som bare smagte MUMS, bønnespire, tomater og frisk kylling og sprød bacon - muuuums!!!!!!

Nu slapper vi af herhjemme, har lige sat en vask over og skat pakker det sidste til afgang i morgen..










Lun solbær saft er lækkert for halsen


Og vi var også et smut forbi lagkagehuset og købe de her lækre skatte:






God fredag :-)

fra min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar