fredag den 26. april 2013

Familiemiddag

På onsdag kommer lidt af min dejlige familie - min skønne søster, min farmand, min skønne faster og hendes sjove Lars og min skøre fætter og hans søde kæreste Mia.
Egentlig ville jeg jo lave en lækker middag osv MEN jeg har besluttet mig for dette:

Manja har jo fri fordi hun skal starte fritidshjem om torsdagen. Vi skal i stedet en tur i ZooZity med Moster Nana, en tur i H&M og købe kjole og sko til Manja OG så skal jeg bage banankage til om
Aftnen.

Jeg har valgt at gøre middagen til noget hyggelig og afslappende - man er jo træt når man har stået i køkkenet hele dagen!!
SÅ når familien kommer ringer jeg og bestiller en røvfuld pizzaer fra Nørrebros BEDSTE pizzeria!! (Borups Plads) .. Og så skærer jeg gulerødder og agurk til. Så laver jeg banankage med chokoladestykker og chokolade glasur til dessert og skærer en masse frugt (ananas, melon og jordbær) så i
Morgen bliver der lagt bananer til
Modning så de kan Moses fuldstændig!!



På den både får vi en afslappende middag - alle har været på arbejde eller i gang hele dagen - så er der da ikke noget hyggeligere end IKKE at skulle handle i lange baner og stå i køkkenet heeele dagen!




Blogget fra min IPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar