tirsdag den 30. november 2010

Må simpelthen anbefale

BABYSATS i SATS!! Det er første gang jeg idag har prøvet det i SATS Frederiksberg og hold nu op det var kanon!! Elissa lå på sin dyne foran mig og kiggede og var bare så god hele timen, lå bare og pludrede løs og grinte hver gang jeg rullede bolden hen mod hende. - det er forskelligt fra gang til gang hvad man træner og idag var der fokus på sidedeller, arme og mave.. først var der 20 minutters opvarmning hvor vi hoppede og dansede rundt og efterfølgende tog vi en pilatesbold i brug og lavede mavebøjninger, armbøjninger og sidedelle bøjninger :-) Det var bare SÅ godt. Desværre var det sidste gang om tirsdagen, idag, og så er det kun om fredagen frem til efter nytår.. så det kommer bare til at hedde spinning mandag og babysats fredag og så sats energy og core om søndagen og så skal jeg op og løbe min. én gang om ugen.

Begyndte jo også i fredags på at spise sundere.. hmm.. indtil om aftenen haha.. så røg der en smule chips indenbords.. lørdag spiste jeg så ret sundt men søndag var vi til frokost hos min farmand jo og der var bare meget lækkert: Laks, varm leverpostej med bacon, ål, fiskedunser, lammecuvette, ost... og så kom der æbleskiver og glögg.. puuuha altså.. så startede så forfra igår haha... så der fik jeg:
Frugtsalat til morgenmad, 1 rundt om rugbrød med 2 skiver hamburryg og lidt peberfrugt til frokost og til aftensmad fik vi stegte oksekødstrimler og en ordentlig røvfuld salat.
Idag fik jeg: 1 stykke frugt og 1/2 skive rugbrød med smør til morgenmad, 2 skiver knækbrød 1 med hamburryg og agurk og 1 med gedeost og rød peberfrugt til frokost, og så skal vi have fiskedunser, broccoli og salat til aftensmad...

Nu skal det sidste altså bare væk - men så har jeg også noget at bruge min tid på :-)

Ville bare lige opdatere nu skal der laves aftensmad - har bæandet fiskefarsen med persille og lidt chili :-) håber det smager.

hey herfra

Ingen kommentarer:

Send en kommentar