onsdag den 17. november 2010

Jeg glemmer ikke bloggen....

Jeg gider bare ikke skrive alt for tit mere :-) Ellers er det fordi der bare ikke sker det vilde..

I lørdags var jeg jo i byen med veninderne- Sarah, Louise, Pernille, Michelle, Kamilla, min moster og mig og søde Helene var også forbi da vi startede op hos Sarah. Hold nu op det var sjovt!!! Vi lavede lækre drinks - MANGE drinks og dansede rundt det var sååå morsomt (Pernille du fyre den bare max auf til musikken!) ved 23-23.30 tiden (mener jeg den var - ret mig hvis jeg tager fejl) tag vi ind til bye hvor vi regnede med at vi sku på Woodstock, men næ nej, Woodstock havde lukket - så vi tog på Rosie's men der var vi ikke særlig længe så gik vi - og så tog nogen hjem og så skiltes vi lidt - MEN hold op en skøn aften!
Søndag stod i "dovenskabens" tegn.. Kenney var mærkelig nok rigtig frisk - han stod op kl. 10 og hentede cola og chips og lavede toast til os :-) senere mødtes jeg lige med Sarah for der havde jeg glemt mine nøgler hehe.. så handlede jeg ind og Kenney lavede hakkedrenge hj.lavet bearnaise sauce og ovn kartofler til mig manja og ham selv.. MUMS

I mandags var jeg så i mødregruppe for første gang - rigtig søde piger.. jeg er den yngste i gruppen med mine 24 år, så er der en på 28, 29 31 og 32 (tror jeg nok det var) - men vi startede hos hende Maria som serverede boller pålæg og frugt .. snakken gik på en masse forskelligt og det var faktisk rigtig hyggeligt, men må indrømme at efter lidt tid tænkte jeg " dét her er slet ikke mig" men tanken blev hurtigt erstattet til at jeg skal give det en chance - og det endte da også med at et er mig der ligger hus til i næste uge :-)
Igår, tirsdag, havde jeg Mille på besøg til boller.. hun skal føde en lille dreng om 6 ugers tid.. da hun gik kl. 12.30 fik Elissa lige mad inden vi lagde os til at sove 1 time indtil den dejlige ro blev erstattet med techno musik fra underboen - skal SÅ meget derned og ha sagt at nu må de lige tage at stramme ballerne - det er HVER dag fra omkring kl. 14 til kl. 21 og igår var det fandme i begge ender - både på knægtens værelse som er under vores soveværelse og så i deres stue som er under vores stue og køkken - så mens vi sad og nød vores aftensmad igår kunne vi hører "bang bang bang - dung dung dung".. ikke det fedeste.

Idag skal jeg over med vores store prinsesse ved 9.30 tiden - så skal jeg ned i den nye kvickly og kigge lidt - og købe bleer.. og så mødes med louise kl. 11 vi skal til Baysalme sang i Anna Kirken. Så har min far inviteret os til mad så der skal vi op sammen med Nana.. imorgen kommer Milla og Kamilla til frokost og fredag skal vi til Jeanette og spise og hygge...
Weekenden står på afslapning og gåture.. Glæder jeg mig til,synes vi har lavet så meget på det sidste.

Skal jeg lige dele madplan med jer andre- har lavet for de næste 3 uger..

Onsdag: spise hos far - Frikadeller kartofler og brun sovs haha
Torsdag: Ovnbagt laks med spinat - serveres med rødbede råkost
Fredag: jeanette
Lørdag: Julemedister med kartofler sovs og salat
Søndag: Peberfrugtsuppe - med hvidløgs marinerede tigerrejer

Mandag: Savojkål fyldt med hakket svinekød blandet med grøn peber, chili, hvidløg, persille og rødløg samt ris - serveres med tomatsalat
Tirsdag: Hel kylling - Honning marineret. med grønne bønner og ovnbagte gulerødder
Onsdag: "selv-panerede" fiskefilet - vendt i rugmel. serveres med små kartofler vendt i persille samt salat til
Torsdag: Ud og spise :-)
Fredag: Ovnbagt kyllingefilet med ciron og hvidløg og lidt persille måske - serveres med bagte tomater marineret i olie og timian
Lørdag: Andelår med valnøddesalat til
Søndag: Kalvelever med små stegte kartoffeltern og små stykker løg - lille salat

Mandag: Kalkun tournedos med kartoffelmos
Tirsdag: Osso Buco med grove ris
Onsdag: Hjemmelavet fiskedunser (grov hakket torsk og laks) med grøntsager til
Torsdag: Wok med svinestrimler, kål, løg, peberfrugt, frisk chili, lidt karry og kokosmælk - nudler til
Fredag: Pigerne til mad - overvejer indbagt svinemørbrad???
Lørdag: Hj.lavet grov tortilas med hak. svin og en masse grønt
søndag: Kyllingefileter vendt i pamasan og lidt citron - med nudler og frisk spinat til

Forsat god uge allesammen
og lige et billede af vores pige med på vejen :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar