mandag den 8. november 2010

Mødregruppe...

Ja, har lige fået brev ind ad døren idag - skal i mødregruppe på mandag.. vi er 6 i gruppen..
udover mig er der:
Emilie (bor i Kronborggade) som har født Roar d. 4. oktober og så Ulf på 2 1/2 , Anine (også Kronborggade) der har født en pige (står intet navn) d. 7. september og har Villads på 2 år, Kirsten (Baldersgade) som har Gustav som blev født 26. september og har Vigga på 2 1/2, sarah (Hamletsgade) som har Oskar født 19. oktober og Alba på 2 1/2, og så Maria (Nørrebrogade) som har Vega fra 14. september og så Naja på 3 år.. Manja er faktisk den ældste (tidligere på dagen har jeg da læst helt forkert på det papir var sikker på der var en på 4 år) nå, men hold da op.. de ældste børn er ikke særlig gamle hva..
Men glæder mig, ved dog ikke hvad jeg skal og kan forvente.. Vi starter hjemme hos Maria på mandag fra 10-12.. jeg er nummer 4 der skal ligge hus til...

Nå, men for at snakke om noget HELT andet - så skal tøserne i byen på lørdag - WUHUUUU! Blir så godt! Vi starter hjemme hos en af os (muligvis mig) med noget mad og så skal vi lave en masse drinks og være godt yfghlskjfdakæ inden vi går :-) Planen er vidst Woodstock nu må vi se :-) Glæder mig til at skulle ud og danse og fyre den max auf til den lyse morgen, som jo så ikke er lys mere efter det er blevet kedeligt og koldt! Har været ude og købe ny nederdel til anledningen, idag og glæder mig bare rigtig meget - tror dog bare jeg skal sniffe til en drink så er jeg fuld FNIS...
Glæder mig piger!!

Idag aflyste jeg med Mille, orkede simpelthen ikke gæster.. Afleverede så Manja kl. 10 og gik en tur i centret.. hvor jeg købte nederdel, benvarmere, lidt pynt i form af hårdutter og øreringe, 2 bluser, en dragt til Elissa samt hue og vanter og 7 par nye underbukser til Manja + 2 sæt nattøj. Efterfølgende handlede jeg ind il de næste par dage og så hjem og støvsuge og vaske gulv og SÅ fortjente jeg en lille lur med lillepigen, så vi sov lige halvanden time SÅ SKØNT! Imorgen skal jeg absoult ingenting.. håber lidt at det regner, så gider jeg nemlig ikke gå nogle steder- har brug for en dag hvor jeg bare ligger og dovner den max auf! Onsdag er det Mortensaften jo, så der står den på Vild Gæs som min daddy har været inde og bestille i byen - han gir' så Kenney og jeg sørger for tilbehør og vi har jo vin tilbage fra dåben så det er også på plads.. så kommer Jeanette min far og Nana til mad :-)
Torsdag tager jeg jo til Milla og fredag skal jeg til frisør juhuuu skal have lavet pandehår (selvom Kenney ikke synes det er særlig pænt) og klippet en go sjat af og så nok også nogle striber både lyse og mørke.. Farmand har foræret hans ældste datter en forkælelsestur til frisøren :-)

I næste uge har jeg bestilt tid til at få lagt et program oppe i SATS der skal jeg op kl 11.. og så skal jeg lige ha' bestilt tid hos lægen til min 8ugers undersøgelse så jeg kan få grønt lys til at gå igang med træning .. har jo dog lavet lidt herhjemme.. laver mavebøjniger hver dag - lavede 300 igår aftes :-) og det samme gør jeg idag.. og så bruger jeg Kenneys håndvægte lidt.. ellers blir' jeg sgu for doven! Mit mål er 52 kilo inden sommer.. det vil jo så sige 8 kilo endnu (2 kilo mindre end jeg vejede da jeg blev gravid).. .. Men nu bliver det vinter så plejer jeg at være ret god til at holde træningen.. Så glæder mig til for alvor at komme igang.. Kenney er også god til at skubbe mig igang det hjælper meget.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar