søndag den 7. november 2010

SÅ blev dåben gennemført..

og sikke en pragtfuld dag og aften! Det gik super godt i kirken, og Elissa var bare SÅ god, hun kom sovende gennem dåben.. og fik sit smukke navn Elissa Noomie Angel Juul Eskildsen. Efter kirken skulle vi jo lige have styr på maden som var derhjemme, mig Kenney og Rasmus kørte hjem efter det og imens var der velkomstdrinks til de andre... Kl. 14.00 satte vi os til bords og så faldt der lidt ro over det hele :-) ALLESAMMEN: TUSIND TAK FOR AT I KOM OG FEJREDE VORES LILLE PIGE!! Og jeg er bare SÅ lettet nu når det hele er overstået - det har været en tand stressende og nøj hvor var jeg træt igår, mere eller mindre hele dagen hihi.
Hun fik også en masse skønne gaver:
500 kr til Name It
500 kr til H&M
500 kr til Ønskebørn
1500 kr i kontanter
300 kr til bog og Idé
og så fik mig og Kenney gavekort på 600 kr. ti en middag :-)
så fik hun en masse flot tøj
sølv ramme
Rangler fra Pure Baby
Halfdan Rasmussens ABC X 2 den ene var med CD til så den anden bliver byttet
George jensen Halskæde med blomsten
2 x min 1. tan og hårlok
legemåtte
Fin kop
Fint bestik
2 x sparebøsse Begge to SÅ fine og ingen af dem bliver byttet
De fineste lammeskinds sutsko og luffer
Dåbsrulle
Manja klarede dagen SÅ flot! Og der var ingen sure miner eller problemer hun hyggede sig så meget og hjalp til med at rydde op hihi... hun faldt i søvn i søvn kl 23.30 og sov til kl 9.15 idag DEJLIGT!
Nu er det hele overstået og nu kan en ny og mere afslappende uge begynde :-)
Imoren får jeg en veninde der hedder Mille på besøg, tirsdag skal Manja have Vilma hjem fra 15-17, måske hjem til Milla på torsdag, i byen lørdag og hjem til Pernille søndag.. haha så afslappende og afslappende det kan man jo så vurdere...



2 kommentarer:

  1. Ihh det lyder som om I havde en rigtig dejlig dag:)

    SvarSlet
  2. Det havde vi også - det var så skønt!

    SvarSlet