tirsdag den 2. november 2010

Kun 4 dage tilbage

til dåben...
PUHA much much planlægning og forberedelser! Idag har jeg været ude og handle 3 gange, for kan jo ikke bærer det hele på én gang og gider ikke vente til om eftermiddagen når Kenney kommer hjem :-) Nu mangler jeg kun laks og småting torsdag, drikkevarer imorgen (øl og sodavand- vin er på plads) og ja, det vidst dét... Er glad for at Elissa sover meget lige pt. for ellers havde min 3 timers lange handletur ikke kunne lykkes... iaften når Kenney alligevel skal se FCK-BARCELONA skal jeg lave de sidste 10 bordkort og stege oksedunser til nedfrysning Lavede også 170 cocktailpølser i svøb igår - FØJ hvor her lugtede grumt!

lige lidt billederaf vores SKØNNE piger :-) og så vil jeg slutte af med det , har vasketøj der skal hænges op...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar